Sunday, March 7, 2010

~~ penat ~~

semua orang akan merasa penat..penat lepas kerja,penat buat kerja....
tapi, ape yang penting kat sini...AKU PENAT DENGAN PERANGAI SESETENGAH MANUSIA...
please..please..please...tolong jangan buat aku rasa penat cmni g..

aku ni sebenarnya adalah seorang yang suka pikir -ve...
setiap kali ada orang wat perangai yang xku tw sebabnya,aku akan pikir mcm2...
die xske aku ke?? die nyampah tgk aku ke?? die benci aku ke??
please,if i ever do something yang menyampahkan orang tanpa sedar,just tell me...
jangan tetibe wat senyap, x layan orang.. aku penat nak layan..aku penat pujuk diri aku sndiri..

another thing, aku sememangnya orang yang cepat menyampah ngan orang..
tapi, aku xkan suarakan pada orang tue, unless aku rasa tahap menyampah tue dah tahap karma, dewa-dewi...
so, masa tue aku xkan dapat kawal diri, dan DUSSHHHH.....aku cakap...(tp bkn depan org tue la)...
dan..lepas tue,aku akan nyesal sebab terlepas cakap....
tp,aku lega...haaaaaa.......

orang nampak je aku cmni...tapi, dalam hati aku, Tuhan jela yang tw berapa banyak bnda yang aku terasa ngan orang, aku simpan...aku wat muka plastik aku bila ngadap manusia2 ni...

sbb aku adalah A HEARTLESS PERSON...
i'll show no "mercy" to others....i'll show no affection towards others...that's who i am...


No comments:

Post a Comment